Pedagoška dejavnost
Hidrologija je kot
znanost del geofizike in tako kot veda pripada naravoslovju.
Ukvarja se s kroženjem vode v naravi, in ker so vodarski objekti
namenjeni uravnavanju vodnega režima ter njegovemu izkoriščanju,
moramo dobro poznati količine in kakovost vode. Za potrebe
pedagoškega dela smo objavili univerzitetni učbenik Osnove
hidrologije, ki je pripravljen tudi v elektronski različici, ter
učbenik Modeliranje površinskega odtoka in navodila za program
HEC-HMS.
Področje vodarstva se ukvarja z odnosom do
voda. Zaradi pomena vode za razvoj in preživetje družbe je
vodarstvo zastavljeno izredno široko in zahteva poleg tehničnih
znanj tudi osnovna družboslovna znanja iz sociologije, prava,
ekonomije in informatike.
Področje urejanja voda kot pomembnega dela
inženirske hidrotehnike je široko in sega od proučevanja erozije
in sedimentacije kot naravoslovnih osnov urejanja voda, preko
ureditvenih metod in dimenzioniranja vodnih zgradb kot posebnih
inženirskih vsebin, do upravljanja naravnih tveganj kot družbene
komponente, pri čemer je pomembno tudi sodelovanje
zainteresirane javnosti.
Pokrivamo tudi področje načrtovanja energetskih objektov
in vodenja investicij, katerih praktične izkušnje s
pedagoško dejavnostjo vpeljujemo pri različnih predmetih.
Katedra razpolaga s sodobno mersko opremo, ki
jo je kupila za potrebe raziskovalnega, strokovnega in
pedagoškega dela, omogoča pa tudi kakovostno izvedbo praktičnega
terenskega dela študentov in diplomantov. Seznam merske opreme
in njeno uporabo si lahko ogledate v meniju Predstavitev.
Seznam vseh predmetov, ki jih pokrivajo člani katedre, si lahko
ogledate v zavihku Predmeti.